تبلیغات
پایه اول تا ششم ابتدایی2- رضایی

پایه اول تا ششم ابتدایی2- رضایی
مطالب مهم آموزشی و تربیتی و نمونه سوالات مقطع ابتدایی ،مطالب ارزشیابی توصیفی برای معلمان گرامی 
قالب وبلاگ
نویسندگان
ابر برچسب ها
طرح کرامت پایه چهارم نمایش آشنایی با صفت در فارسی دبستان راههای درگیر كردن دانش آموزان در فرایند تدریس طبقه بندی انواع ریشه ها ی گیاهان آموزش نماز چند راهکار برای تقویت املایی دانش آموزان ضعیف طهارت‏ چه چیزهایی پاک است؟ نور و مشاهده ی اجسام - درس 7 آموزش پایه همزه در درس قرآن سوم و فارسی دوم ابتدایی با زبان ساده تصاویر انواع ریشه های گیاهان انواع مشکلات املا دستور زبان فارسی دبستان علوم درس گیاهان بکارید و ببینید سوم تمامی سوال و جواب متن درسی علوم دوم ابتدایی توضیحات مختصری درباره _طرح_جابربن_حیان لباس نمازگزار روشهای درمانی مشکلات املا نویسی نمونه سوالات مسابقه احکام دوره ابتدایی 50نمونه سوال تمام سوالهای متن مطالعات ششم ابتدایی همراه با پاسخ پروژه علمی علل مشکلات املایی در دانش آموزان تمرین هایی برای تقویت انگشتان و هماهنگی چشم و دست انواع آینه و کاربردهای آن علوم درس 9تا 14 تمامی سوالات و جوابهای متن درس پایه سوم ابتدایی *چگونه نماز بخوانیم؟ بروشور آموزش نماز فارسی ششم طرح درس سالانه ریاضی پایه ششم اصول دین و فروع دین علوم دوم سوال و جواب درس 5 پیام رمز را پیدا کن دفتر کارنما کلمات هم خانواده آزمایش سوال و جواب سوالات کل درس اجتماعی پایه ششم چه وقت نماز بخوانیم؟ انواع پروژه های نمایش علمی: جملات تشویقی و توصیفی برای بازخورد دانش آموزان اول تا ششم ابتدای تحقیق علمی دانش آموزانی كه در بند نویسی مشكل دارند چه باید كرد؟ کلمات هم خانواده درس فارسی – بنویسیم فارسی سوم عکس های جشن قرآن سی و سه روزه و جشن نماز و جشن خودکار دانش آموزا شیوه نامه ی درس پژوهی 97-96 برای تهیه آزمون عملکردی باید به چه مواردی توجه کرد. نقش والدین در جشنواره جابر بن حیان: روانشناسی دیکته نویسی برای همکاران و اولیا-مشق نوشتن اهداف تکلیف وسایل لازم برای شرکت در نمایشگاه جابربن حیان احکام دین را چگونه و از کجا یاد بگیریم؟ چگونگی یادداشت برداری و گزارش نویسی در دفتر کارنما
تمرین هایی برای تقویت انگشتان و هماهنگی چشم و دست

مچاله کردن کاغذ: الف- با دو دست   ب- با یک دست.
 فشار دادن اسفنج و اسباب بازی های نرم اسفنجی: الف- با دو دست    ب- با یک دست. 
خمیر بازی: الف- با هدف    ب- بدون هدف     ج- بریدن با انگشتان 
ریختن اشیا به داخل جعبه و بیرون ریختن آن: الف- گذاشتن اشیاء بزرگ در جا تخم مرغی ب- گذاشتن اشیاء کوچک در جا تخم مرغی ج- گذاشتن مهره های رنگی کوچک در جا تخم مرغی د- گذاشتن حبوبات در جا تخم مرغی 
در بطری ها را با پیچاندن، باز و بسته کند.(با استفاده از 5 انگشت و سه انگشت)
باز و بسته کردن پیچ و مهره از بزرگ به کوچک.
چیدن مکعبهای رنگی از بزرگ به کوچک. 
تا کردن کاغذ- از یک تا کردن الی چند تا کردن. 
ورق زدن کتاب. 
جاسازی کردن اشکال هندسی.
 بازوبسته کردن قفل.
تراشیدن مداد. 
بریدن کاغذ باقیچی: الف- با هدف ، ب- بدون هدف: 1- از روی خط مستقیم، 2- روی خطوط مختلف  ،ج- با هدف روی اشکال هندسی مانند: مربع- مثلث، دایره ... د- با هدف روی نقطه چین  ، ه- بدون طرح روی کاغذ ببرد. 
 سوزن پلاستیکی را نخ کند. همچنین به نخ کشیدن مهره های کوچک و دانه های تسبیح.
 بازوبسته کردن زیپ، دکمه- بند کفش. 
دستش را باز و بسته کند. انگشتان دست خود را یک یک بازوبسته کند. 
زدن گیره های لباس به بند یا دور اشکال هندسی.
انداختن توپ در حلقه ی مینی بسکت. 
 انداختن حلقه های پلاستیکی دور چوبی که بصورت عمود قرار گرفته . 
 بازی با توپ و راکت، بازی بولینگ، تیله بازی و بازی یک قل دو قل.
 پیچاندن نخ به دور قرقره(بخصوص هنگام راه رفتن).
حمل استکان پر از آب به شکلی که هنگام راه رفتن آب آن نریزد
حمل یک زنگوله با راه رفتن آرام و سریع به نحوی که به صدا در نیاید. 
گذاشتن کتاب برروی سر و راه رفتن به صورتی که کتاب از سر نیفتد.
عمود نگه داشتن چوبی به بلندی 20 سانت برروی انگشت. 
گرفتن و پرتاب کردن توپ و انداختن و گرفتن دو توپ کوچک با یک دست


برچسب ها: تمرین هایی برای تقویت انگشتان و هماهنگی چشم و دست،  
[ 27 آذر 96 ] [ 07:53 ب.ظ ] [ Nahid Rezai ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


من معلم ابتدایی خلاق و منحصر به فردی هستم . حتی اگر همه ی مشکلات به من حمله کنند. به دلیل خلاق بودن ، امیدواری ، سرزندگی و شوقی که در خود دارم نه تنها خسته نمی شوم . بلکه بسیار شاد، فعال، اثر بخش، و با مثبت اندیشی در کلاس درس حاضر می شوم و فعالانه به تدریس ، یاد دادن و یاد گرفتن می پردازم . زیرا شغل من زیباترین ،ر هیجان ترین ، سرزنده ترین و معنی دار ترین شغل های عالم است . فراموش نکنید من معلم ابتدایی هستم و کار با دانش آموزان زیباترین و علمی ترین کار در عالم است.


من یک معلمم.
لحظه ای به دنیا آمدم که نخستین سوال بر زبان یک کودک جاری شد.
من تمام آن نام ها و چهره هایی هستم که نامشان و چهره شان از یاد رفته اما تاثیرشان نسل اندر نسل باقی مانده.
من تمام کسانی هستم که فضای زندگی مرا با حضور و عطر انسانیت خویش آذین بستند.....
من یک معلمم و از این بابت خدا را هر لحظه شکر می کنم.
و اما....این کمترین تلاش خود را تقدیم می کنم
به همه ی آنانی که با عشق شروع می کنند
و با مهربانی و صداقت زندگی می نمایند.
و با پاکی...... مگر این گونه بودن پایانی به دنبال دارد؟
و سخن پایانی این که:
ذهن ظرفی نیست كه باید پر شود،
بلكه آتشی است كه باید افروخته شود ...
با تشکر از تمامی معلمان زحمتکش که یاد و خاطری خوش در ذهن دانش آموزان خود می گذارند.
وبا عشق و تمام وجود خود به این امر مهم می پردازند حتی اگر در جایی دیده نشدی فقط برای رضای خدا و رضای دلت به این امر بپرداز آن زمان مطمئن باش که ثواب تمام زحمات و کارهایت را خداوند خواهد داد.

آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
آپلود

ابزار های نایت اسکین ابزار هدایت به بالا آهنگ مترجم سایت
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
کد جست و جوی گوگلگوگل ابزار پرش به بالا porbazdid
پربازدیدترین مطالب
>کد پربازدیدترین

پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

www.web-abzar.ir-->
Google

در